Apmaksas veidi un preču atgriešana

1. Vispārīgi noteikumi

 

1.1 Šie pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā – Noteikumi) nosaka Pircēja un SIA Finola Group (turpmāk tekstā – Pārdevējs) savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, kad Pircējs pērk preces e-veikalā.

1.2 Preču fotogrāfijas ir paredzētas tikai ilustratīviem nolūkiem, oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Iesniegtās fotogrāfijas nevar izmantot par pamatu prasījumiem. Produkts tiek uzskatīts par kvalitatīvu, ja tas atbilst tiešsaistes veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.

 

2. Pirkšanas un pārdošanas līguma noslēgšanas brīdis.

 

2.1. Pirkuma un pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs ir izveidojis iepirkumu grozu e-veikalā, norādījis piegādes adresi, izvēlējies apmaksas veidu un izlasījis šos noteikumus, noklikšķina uz “Es apstiprinu pasūtīt “pogu un ir derīga līdz pilnīgai izpildei.

2.2. Katru līgumu, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, aizsargā Finola Group Ltd.

 

3. Pircēja tiesības

 

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces e-veikalā saskaņā ar šiem Noteikumiem un Lietuvas Republikas tiesību aktiem.

3.2. Pircējam (patērētājam) ir tiesības atteikties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma ar Pārdevēju, 7 darba dienu laikā no preces piegādes dienas rakstiski paziņojot par to Pārdevējam, saskaņā ar 2001. gada 17. augusts Ar Lietuvas Republikas ekonomikas ministra rīkojumu Nr. 258 “Par preču pārdošanas un pakalpojumu sniegšanas noteikumu apstiprināšanu, ja līgumi tiek slēgti ar sakaru līdzekļiem”.

 

4. Pircēja pienākumi

 

4.1. Pircējam jāpieņem pasūtītās preces un jāmaksā preču cena un to piegāde.

4.2. Ja mainās Pircēja reģistrācijas veidlapā sniegtie dati, Pircējam tie nekavējoties jāatjaunina.

4.3. Pircēja izvēlētās preces ir rezervētas, un Pārdevējs apņemas izpildīt pirkšanas un pārdošanas līgumu tikai tad, kad Pārdevējs saņem Pircēja bankas paziņojumu par samaksu par izvēlētajām precēm. Pircējam jāapstiprina maksājuma uzdevums ne vēlāk kā 24 stundas pēc noklikšķināšanas uz pogas “Apstiprināt pasūtījumu”. Ja maksājuma uzdevums šajā termiņā netiek apstiprināts, Pārdevējam ir tiesības uzskatīt, ka Pircējs ir atteicies no pārdošanas līguma.

4.4. Pircējam ir jāievēro citas prasības, kas noteiktas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos.

 

5. Pārdevēja tiesības

 

5.1. Ja Pircējs mēģina sabojāt e-veikala darbību vai stabilu darbību, Pārdevējs var bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apturēt (pārtraukt) viņa piekļuvi e-veikalam.

5.2. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai uz nenoteiktu laiku pārtraukt e-veikala darbību bez atsevišķa brīdinājuma.

5.3. Pārdevējam ir citas tiesības, kas paredzētas Noteikumos un Lietuvas Republikas tiesību aktos.

 

6. Pārdevēja pienākumi

 

6.1. Radīt apstākļus, lai Pircējs varētu pareizi izmantot e-veikala sniegtos pakalpojumus.

6.2. Organizēt Pircēja pasūtīto preču piegādi uz Pircēja norādīto adresi.

6.3. Pārdevējs nopietnu apstākļu gadījumā, nespējot piegādāt pasūtītās preces Pircējam, apņemas piedāvāt Pircējam analogo preci, un, ja Pircējs atsakās pieņemt preču analogu, 5 dienu laikā atgriezt Pircēja samaksāto naudu. darba dienas. Šajā gadījumā Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču nepiegādāšanu.

 

7. Preču piegāde

 

7.1. Preces uz Pircēja rēķina piegādā transporta uzņēmums.

7.2. Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 3 darba dienu laikā no saņemtā samaksas par precēm un preču transportēšanas. Preču piegāde tiek veikta visā Lietuvā, izņemot Kuršu kāpu.

7.3. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtīto preču svara, apjoma, izmēriem un piegādes vietas, tāpēc galīgo cenu redzēsiet tikai tad, kad būsiet veicis pasūtījumu.

7.4. Preču piegādes laikā Pircējam kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi jāpārbauda sūtījuma stāvoklis, preču daudzums, kvalitāte un sortiments.

7.5. Ja Pircējs pamana sūtījuma pārkāpumu, preču daudzums, kvalitāte un sortiments neatbilst, Pircējs nedrīkst sūtījumu pieņemt un to atzīmēt pavadzīmē. Pēc tam, kad pircējs pieņem sūtījumu un bez komentāriem paraksta pavadzīmi, tiek uzskatīts, ka piegādātajam sūtījumam nav defektu, preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pārdošanas līguma nosacījumiem.

 

8. Preču atgriešana

 

8.1. Ja Pircējs (patērētājs) atsakās no preču pirkšanas un pārdošanas līguma, kā paredzēts Noteikumu 3.2.punktā, preces 7 dienu laikā pēc Pircēja rakstiska paziņojuma par atteikšanos no līguma tiek atgrieztas Pārdevēja kontā. pārdošana. Preces, kuras pircējam (patērētājam) nepatīk forma, izmērs, krāsa, modelis vai pilnīgums (izņemot Lietuvas Republikas tiesību aktos paredzētos izņēmumus), tiek aizstātas vai pieņemtas no Pircēja 14 dienu laikā pēc piegādes tuvākā SIA Finola Group filiāle. Garantijas aprūpe – priekšmetu atgriešana notiek saskaņā ar 2001 29. jūnijs Ar Lietuvas Republikas ekonomikas ministra rīkojumu Nr. 217 “Par preču atgriešanas un apmaiņas noteikumu apstiprināšanu” preces tiek atgrieztas uz Pircēja rēķina.

8.1.1. Preces tiek atgrieztas oriģinālā preču un sūtījuma iesaiņojumā (ar instrukcijām un garantijas talonu, ja tas tiek piegādāts kopā ar preci). Atgriežoties, jāpievieno rēķina oriģināls, ko saņemat ar pabeigtu preci.

8.1.2. Pircējs ir atbildīgs par preces montāžu un iepakošanu. Ja prece nav nokomplektēta un pienācīgi iepakota, Pārdevējs nepieņem atgriezto preci.

8.1.3. Preces netiek ņemtas atpakaļ, ja tās ir lietotas un / vai sabojātas un / vai ir zaudējušas izskatu (preču vai to iepakojuma izmaiņas, kas bija nepieciešamas preču pārbaudei, netiek uzskatītas par būtiskām izskata izmaiņām) preču).

8.2. Ja piegādātais produkts neatbilst kvalitātes prasībām, Pircējam ir tiesības pa e-pastu pieteikties par preces nomaiņu vai atgriešanu.

 

9. Atbildība

 

9.1. Puses ir atbildīgas par pirkuma un pārdošanas līguma pārkāpumu, kas noslēgts, izmantojot elektronisko veikalu, Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

9.2. Ņemot vērā Lietuvas Republikas Elektroniskā paraksta likuma 8. pantu. 3 d. Pircējs piekrīt Pārdevējam, ka Pircēja rīcības apstiprināšanai e-veikalā ar e-veikala pieteikšanās datiem (identifikācijas kodu) ir Elektroniskā paraksta likuma 8. pants. 1 d. elektroniskā paraksta noteiktais juridiskais spēks (t.i., tam ir tāds pats juridiskais spēks kā parakstam rakstveida dokumentos, un tas ir atļauts kā pierādīšanas līdzeklis tiesā). Pircējam ir jāaizsargā un neizpauž savus pieteikšanās datus e-veikalā, jānodrošina, lai dati būtu zināmi tikai viņam pašam un tos izmantotu tikai pats, kā arī nepārsūtītu un citādi neļautu citiem personām piekļūt datiem vai tos izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieteikšanās dati, iespējams, kļuvuši zināmi citai personai, nekavējoties paziņojiet par to Pārdevējam, kā arī nekavējoties informējiet Pārdevēju par e-veikala pieteikšanās datu pārkāpumu vai izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja identifikācijas kodu, tiek uzskatītas par Pircēja veiktajām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.

9.3. Pārdevējs nav atbildīgs par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircējs piekļūst šīm vietnēm, izmantojot saites Pārdevēja e-veikalā.

9.4. Bojājumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei zaudējumus.

 

10. Informācijas sūtīšana

 

10.1. Pārdevējs visus paziņojumus nosūta uz Pircēja reģistrācijas formā norādīto e-pasta adresi.

10.2. Pircējs visus paziņojumus un jautājumus nosūta uz finoladream@gmail.com.

 

11. Nobeiguma noteikumi

 

11.1. Visi strīdi, kas rodas no pirkuma un pārdošanas līguma starp Pircēju un Pārdevēju vai saistībā ar to, tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, domstarpības tiek risinātas Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

GermanFinlandLithuaniaEstoniaSlovakiaHungaryIrelandRomaniaDanishPortugalCzechPolandDutchItalyFrenchSwedishSpainSlovenia